Vasario 21 d. mūsų progimnazijoje surinko apie 260 žmonių į antrąkart vykstančią gamtamokslinę konferenciją, kurią organizavo pradinių klasių mokytoja metodininkė Jolanta Vaitkevičienė ir geografijos mokytoja metodininkė Jurgita Ablėnė. Konferencijos pradžioje kanklių muzika visus dalyvius pasveikino Panevėžio rajono muzikos mokyklos mokytoja Loreta Venslavičienė, ištrauką iš prozos kūrinio skaitė 6b kl. mokinė Aurėja Kučiauskaitė. Konferenciją vedė spec. pedagogė metodininkė Virginija Eisenaitė. Vyko ir tiesioginė konferencijos transliacija draugams iš Airijos lituanistinės mokyklėlės „Gintarėlis“ ir Amerikos lituanistinės mokyklėlės „Lietuvėlė“.

Sveikinimo žodį susirinkusiesiems tarė progimnazijos direktorius Stanislovas Ambrazaitis, Panevėžio miesto meras Rytis Mykolas Račkauskas, mero pavaduotojas Petras Luomanas, savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotoja Sandra Jakštienė, Panevėžio regiono aplinkos apsaugos departamento direktorius Valdemaras Jakštas, Latvijos Skaistkalnes vid. mokyklos direktorė Svetlana Vāverniece, Panevėžio miesto savivaldybės tarybos narė Loreta Masiliūnienė.

Konferencijoje pranešimus skaitė lektoriai: Pasaulio bioenergetikos asociacijos prezidentas ir „Žaliosios politikos instituto“ prezidentas Remigijus Lapinskas („Tvarioji plėtra pasaulyje ir Lietuvoje. Ar jaučiate pokyčių poveikį?“), Lietuvos prozininkas gamtininkas, fotografas, aplinkosaugininkas, radijo laidų vedėjas Selemonas Paltanavičius („Kaip pažinti gamtą? Ar to galima išmokti nesimokant?“), ornitologas, gamtos fotografas Marius Čepulis („Patirtis bendraujant su vaikais per neformaliojo ugdymo veiklą“) ir knygos „Tučių šeima gamtinėja“ autorė, žurnalistė Andrė Balžekienė („Gamtinėti. Kodėl ir kaip tai veikia?“).

Vėliau darbas vyko atskirose sekcijose. Pedagogai dalinosi patirtimi apie gamtos mokslų žinių pritaikymo galimybes praktinėse veiklose, apie pamokose bei kitose veiklose taikomus veiklos metodus, vaikų kritinio mąstymo ir problemų sprendimo bei bendradarbiavimo kompetencijų ugdymą. Vieni perdavė vertingą patyrimą kitiems, kiti – gavo naujų idėjų. Konferencijos baigiamojoje dalyje buvo nustatyta, kad šis renginys buvo aktualus ir naudingas. Tai nudžiugino kiekvieną, kuris prisidėjo prie jo sklandžios eigos.

Apie vykusią konferenciją rašyta spaudoje: https://www.delfi.lt/pilietis/naujienos/tarptautine-moksline-teorine-konferencija-gamtamokslinis-ugdymas-xxi-a-mokykloje-panevezio-berzu-progimnazijoje.d?id=77247237  ir https://jp.lt/berzu-progimnazijoje-vyko-tarptautine-moksline-teorine-konferencija

gamtamokslinis ugdymas 01
gamtamokslinis ugdymas 02
gamtamokslinis ugdymas 03
gamtamokslinis ugdymas 04
gamtamokslinis ugdymas 05
gamtamokslinis ugdymas 06
gamtamokslinis ugdymas 07
gamtamokslinis ugdymas 08
gamtamokslinis ugdymas 09
gamtamokslinis ugdymas 10
gamtamokslinis ugdymas 11
gamtamokslinis ugdymas 12
gamtamokslinis ugdymas 13
gamtamokslinis ugdymas 14
gamtamokslinis ugdymas 15
gamtamokslinis ugdymas 16
gamtamokslinis ugdymas 17
gamtamokslinis ugdymas 18
gamtamokslinis ugdymas 19
gamtamokslinis ugdymas 20
gamtamokslinis ugdymas 21
gamtamokslinis ugdymas 22
gamtamokslinis ugdymas 23
gamtamokslinis ugdymas 24
gamtamokslinis ugdymas 25
gamtamokslinis ugdymas 26
gamtamokslinis ugdymas 27
gamtamokslinis ugdymas 28
gamtamokslinis ugdymas 29
gamtamokslinis ugdymas 30
gamtamokslinis ugdymas 31
gamtamokslinis ugdymas 32
gamtamokslinis ugdymas 33
gamtamokslinis ugdymas 34
gamtamokslinis ugdymas 35
gamtamokslinis ugdymas 36
gamtamokslinis ugdymas 37
gamtamokslinis ugdymas 38
gamtamokslinis ugdymas 39
gamtamokslinis ugdymas 40
gamtamokslinis ugdymas 41
gamtamokslinis ugdymas 42