Spalio 10 dieną mokykloje buvo paminėta pasaulinė psichinės sveikatos diena. Ši diena – puiki proga prisiminti, kad tokie paprasti dalykai kaip gera mityba, fizinis aktyvumas, bendravimas su draugais ir tais, kuriuos mylime, kuriais pasitikime, poilsis, rūpinimasis kitais ir savimi – tai būdai, padedantys stiprinti psichinę sveikatą.

Poilsis organizmui reikalingas po įtemptos veiklos, pavargus. Ilsintis, atsipalaiduojant atsikuria gyvybinės žmogaus galios. Ilsėtis galima įvairiai: miegant, medituojant tam tikrose vietose (pvz., poilsio kambariuose).

Pamokų metu pavargsta ir vaikai, ir mokytojai. Todėl paminėjome šią dieną, surengdami Tylos pertraukas. Tam skirtoje patalpoje visi, kas norėjo, galėjo pabūti Tyloje ir atsipalaiduoti, klausydami paukščių čiulbėjimo. Sakysit, tada nebuvo visiškos tylos? Taip, nebuvo, bet juk paukščiai, kaip ir jūros ošimas – kol neįsiklausome, neišgirstame. O šie garsai visada šalia ir mus ramina.

Socialinė pedagogė Aistė Narkevičienė

Tylos pertrauka 01
Tylos pertrauka 02
Tylos pertrauka 03
Tylos pertrauka 04
Tylos pertrauka 05
Tylos pertrauka 06
Tylos pertrauka 07
Tylos pertrauka 08